بازدید دکتر بانکی‌پور فرد از مرکز

دکتر امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، از دستاوردهای جدید این مرکز دیدن کرد و در جریان برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌های علمی و فرهنگی آن قرار گرفت.

در جریان این بازدید، دکتر بانکی پورفرد از مجموعه کتاب‌های تازه منتشر شده توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان بازدید کرد و در نشست‌های تخصصی به بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای موثر برای انتشار عمومی این آثار پرداخت. وی بر اهمیت انتقال دانش و فرهنگ اسلامی-ایرانی به نسل‌های جوان تأکید کرد و حمایت خود را از اینگونه فعالیت‌ها اعلام نمود.

در ادامه ای بازدید، اپلیکیشن «هم‌نفس» به رییس کمیسیون خانواده و جوانی جمعیت معرفی شد. این اپلیکیشن با محوریت ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی، به خانواده‌ها و به‌ویژه زوج‌های جوان در زمینه‌های مختلف قبل، حین و بعد از ازدواج مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. دکتر بانکی پورفرد از ایده‌های نوآورانه این اپلیکیشن قدردانی کرد و بر نقش مهم آن در ارتقاء فرهنگ خانواده و ازدواج تأکید نمود.

 

مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در نخستین رویداد «جایزه ملی جوانی جمعیت» موفق به کسب رتبه برتر در بخش فعالیت‌های علمی در بخش جوانی جمعیت و فرزندآوری شد. این موفقیت بزرگ نشان‌دهنده تلاش‌های پیوسته و مؤثر این مرکز در حمایت و ترویج سیاست‌های جمعیتی کشور است. دکتر بانکی پورفرد نیز ضمن تبریک به مسئولان و پژوهشگران مرکز، بر لزوم استمرار این تلاش‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه تأکید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا